Comptem amb el suport dels serveis UPV i la col·laboració d’estudiants que aporten la seua experiència en primera persona. Anirem deixant ací el llistat i publicitant-les en nostre insta perquè no te les perdes.

Dijous 21 d’octubre, en la ETSIT, xarrada “Think Emprende” per a estudiants de primer curs del Grau en Tecnologia Digital i Multimèdia de la ETSIT que ofereix el Vicerectorat d’estudiants i emprenedoria per a donar a conèixer IDEES UPV i Generació Espontània als alumnes i professors, dins del marc del programa PIAE+.

Divendres 15 d’octubre, a les 9h, en la ETSID, aula Bruno Minari, sessió informativa d’IDEES UPV i Generació Espontània amb els alumnes de 3r, del Grau de Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte (professora Elisa March)

Dijous 7 d’octubre, a les 9.25, en l’aulari d’Industrials, aula 034, sessió informativa d’IDEES UPV i Generació Espontània amb els alumnes de 1r de de GIOI (professora Pilar Conesa)

Dimecres 6 d’octubre, a les 18h, en l’aulari d’Industrials, aula 033, sessió informativa d’IDEES UPV i Generació Espontània amb els alumnes de 1r de GIOI (professora Pilar Conesa)