Benvinguts a la Jornada Viu el Màster a la UPV!

T’esperem en unes jornades institucionals, que hem denominat Viu el Màster a la UPV, el pròxim 3 de novembre a les 12:30, perquè conegues en poc de temps tot allò que la UPV pot fer per tu.

Et donaran la benvinguda a la UPV el rector i la vicerectora d’estudiants i emprenedoria, junt amb un equip institucional.

La sessió serà presencial al Nexus i, a continuació, al vestíbul annex hi haurà una fira amb tots els serveis UPV perquè els conegues i sàpigues què poden fer per tu. A més, pots visitar la fira mentre gaudeixes d’un aperitiu servit allí mateix.

→Vídeo per a saber més informació de màster

I per a agrair-te la teua companyia, et donarem un obsequi PIAE+ junt amb el teu certificat d’assistència a l’esdeveniment.

→Link

“No et limites a passar per la universitat, permet que la universitat passe per tu”.

-M. Esther Gómez Martín